Dla biznesu

Dobry biznes tworzą ludzie wspierający wzajemnie siebie i swój wspólny cel

Idea Ok, może tak być!© w biznesie to zupełnie nowe i nowatorskie oraz pionierskie podejście do tematu.

Dobry biznes tworzą pojedynczy ludzie wspierający wzajemnie siebie i swój wspólny cel. Jeśli na poziomie relacji firmowych występują konflikty, silne emocje, nadmiar wyobrażeń zamiast konkretnych decyzji, kroków i monitorowania postępów to żaden biznes nie przetrwa. Celem każdej firmy / organizacji jest mieć zyski, cieszyć, rozwijać się, stwarzać możliwości do lepszego życia wszystkim zaangażowanym.

Lider, szef, pracownik – niezależnie od pozycji w organizacji to nadal jest człowiek, który ma emocje. Jak bardzo oddany firmy / organizacji jest człowiek nie mający problemu ze stresem, a jak kiedy jest nieustannie zestresowany, skonfliktowany czy sfrustrowany nie mając na to lekarstwa?

Metoda Ok, może tak być!© w pracy to narzędzie do zastosowania na każdym poziomie firmy / organizacji, od pracownika szeregowego, poprzez kadrę managerską, aż do wysokich szczebli zarządzających. Lepsza jakość pracy, atmosfera, porozumienie, a przede wszystkim ponadnormatywne wyniki.

Jeśli mamy być skuteczni w swojej dziedzinie musimy przestać bać się niepowodzeń w tym, co robimy oraz być wolnymi od wszelkich wewnętrznych blokad związanych z naszym osobistym nastawieniem do tego, co robimy zawodowo.

Efekty są wprost proporcjonalne to stanu emocjonalnego w jakim się znajdujemy. Podstawą budowania dobrych relacji w zespole to spokój emocjonalny. Znajomość metody pozwala bardzo szybko kierować uwagę na rozwiązania, a nie na podsycanie konfliktów. Klucz to wziąć odpowiedzialność za swoje emocje i umieć rozwiązywać swoje problemy.

Podstawowa zasada brzmi:

WZRASTA TO, CO JEST ZASILANE UWAGĄ I DZIAŁANIAMI

Jeśli w Twoim biznesie, teamie, w Tobie samym uwaga nie jest skierowana na najlepsze możliwe działania tylko na emocjonalne zabezpieczanie siebie albo innych, to praca będzie trudna, mozolna i wypalająca! Aby temu zapobiec trzeba uzdrowić emocje w sobie, w firmie. Wtedy ludzie są skupieni wspólnie na celach, a nie na ochronie samych siebie przed innymi członkami zespołu lub wizją wyimaginowanej osobistej porażki. Jak wiele widzisz w tym sensu?

Pamiętaj dobry biznes to ludzie ukierunkowani na cel. Jeśli będziemy inwestować całą naszą energię w cel to łatwiej wtedy osiągnąć wymarzony sukces. Jeśli natomiast będziemy inwestowali energię w zbędne, niczym nie wspierające innych oraz samego biznesu rzeczy, to zmarnujemy bardzo dużo czasu, środków, zdrowia, zasobów.

Skorzystaj z moich metod i rozwijaj swój biznes o wiele bardziej skutecznie.

Wspieram
Łukasz